Kubrakarahan Kızlar böyle oldu yarın göz doktoruma gidicem acilci damla yazdı yolladı hiç bişeyden anladığını sanmıyorum nasıl durdurcam bu akıntıyı ben asla durmuyorum siliyorum akıyor yarına kadar nasıl idare edicez
teachermom1 Kubrakarahan Başka bir doktora daha götürün, enfeksiyon gibi duruyor. Çocuk acil kısmında birileri görsün mutlaka.
Gamzezeynep1 Kubrakarahan yarın mutlaka göz teramisini kullansam olur mu diye sorun çünkü benim kızımda da olmuştu 40 çıkmamıştı daha göz teramisini ile 2 günde gecti
Feyzabeyoglu Kubrakarahan benim kızımın da olmuştu bebekken yani 1 yasini doldurmamisti tobrased diye bi damla kullandik iki güne geçmişti. Bakalım doktor ne diyecek
Mmeelliikkee Kubrakarahan muhtemelen göz yaşı kanalı tıkalıdır, Şuan enfeksiyonu da var. Verilen damlaları kullanın ama en önemlisi doğru masajı yapmak lütfen videolarına bakın kanal açılmadan ilaç geçici , ve %90 masajla geçiyor inşallah çabuk atlatırsınız
gncglozclk Kubrakarahan gecmıs olsun canım 😔 benım yengenım de 2 bucuk aylık dogdun da sag gozu kapalıydı acamıyordu goz damar tıkanıklığı oluyormus bebekler de bazıları dogustan bazıları da sonradan kac tane doktora gıttı masaj yaptı antibiyotik kullandı doktor 1 yasına kadar sürebilir demıs halada akar gozlerı anne sutu ile siliyor surekli bıde onu deneyin gecmezse oda 1 yasında ameliyat olcak ıgneyle acıyorlarmıs
teachermom1 gamzee07 Bebeğin gözüne yüzüne anne sütü sıkılmaz. Enfeksiyonu arttırır. Körlüğe kadar götürür.
ggmom teachermom1 bizim doktorumuz özellikle oneriyordu kulak enfeksiyonunda burun göz enfeksiyonunda hep anne sütü kullandık
gamzee07 @EUEUEU aynn öyle benim çoçuğum da oldu kulandım iki gün iyi oldu Tecrübeliyiz söyledik yapıp yapması anne ye kalmış zorlamı yap dedik yada anlamıyorum sizin gibi ön yargılı anneler burda olduğu sürece Yazık
EUEUEU gamzee07 anne sütü antibiyotik degilki gözdeki enfeksiyonu temızlesın sizin şansınıza cocugunuza bıse olmamış. Siizn gibi önyargılı anneler derken annelıgımı sorguluyamazsınız. Ben doktora sorup dogruyu yanlısı yapması gerektiğini düşünen biriyim. Burnu tıkanır anne sütü sık gözü çapaklanır anne sütü sık kulak agrısı olur anne sütü sık. Bana saçma geliyor evet.
Sweetbabyd Kubrakarahan nezle grip göze vurup bu şekilde enfeksiyon yapabiliyor netira ile düzeldi göz damlası, diğer göze de bulaşma ihtimali var. Aktıkça pamukla ılık su ile temizlemelisiniz
Birmeft Sweetbabyd merhaba Netira benim bebeğe de verdi gözleri kıpkırmızı etkisini hemen gösteriyor mu
GulserenKY Kızım da da oluyordu doğduğundan beri göz doktoruna götürdün krem verdi doğuştan bu gözü damarlarında tıkanıklık var dedi. Sonrasında geçti.
Ebru-29 Bu çapak degil ki baya enfekte olmuş.yazık hemen başka doktora götürün ağrı çekiyor belli ki ağlıyor. Kaynamış soğumuş suyla pamukla hemen temizleyin orayi
Hulyab Kubrakarahan goz damari tikali muhtemelen yenidoganda goruluyor genelde bol masaj yapin gozune birde doktora goturun damla veriyo onun icin gecms olsn