Kosmosss Hanımlar boğazlarım çok kötü tahriş oldu üstüne öksürüyorum 30. Haftamda sağlık ocağındaki doktor bu spreyi vermişti 1-2 kere sıkmıştım sonra sarımsak limon vs geçirdim şimdi yine yakalandım Boğaz’m acayip acıyor sıktım bir kere.. Şimdi bu majezik hap kesinlikle önerilmiyor peki bu sprey olumsuz bir etki yapar mı😞 34. Haftayimdayım doktor randevum 2 hafta sonra bilgisi olan bar mı bu spreyi sıkan filan??
Ysn Kosmosss kadın doğumun onaylamadigi hicbir ilacı kullanmayın bence sağlık ocaklari hiç hassas değil bu konuda
Kosmosss Ysn evet ben de öyle düşündüm canım çokta umursamamış gibi gebeliği öyle vermiş gibi sıkmışta bulundum umarım bir sorun olmaz☹️
Tmab Spreyi kullanılmıyor diye biliyorum canım onun yerine tantum sprey hamileyken veriliyor öksürüğün için doğal bir şey önereyim çok iyi geldi bana saf zeytinyağında 1 çay kaşığı karabiberi ısıt kokusu çıksın biraz ılınınca ama yakmayacak derecede sıcakken birisi sırtına sürsün karabiberiyle birlikte ve üstüne havlu kapat gece öyle uyu 2-3 gece yap çok fark ediyor yalnız önce cildinin karabibere alerjisi var mı diye kolunda filan dene birkaç saat ne olur olmaz geçmiş olsun
Kosmosss Tmab bir kere kullanmış bulundum 😞 göğüslerimden gelmiyor öksürük canım boğazım tahriş o yüzden öksürüyorum ama yine de deneyeyim o yöntemi ayrıca karbonatla gargara yapıp sarımsak yutucam 🥺