Selam kizlar Allah nasip ederse oglum olacak. Ben kizimin ismine uyumlu oldugu icin Poyraz olsun istiyordum ama esim istemiyordu simdi Poyraz Efe olursa olur diyor. Aslinda ben iki isim sevmiyorum ama baska turlu sicak bakmiyor. Diger begendigimiz isim Emir ismiydi ama oda esimin kuzeninin oglunun ismi pek gorusmuyorlar ama bize ozenmisler deme ihtimalleri var 😄
Sizce hangisi daha hoş Poyraz Efe mi Emir mi ?