ldmzki ihmal etme git tedavi edilsin korkma canım alttan bakar ne sorunun varsa soyler bu arada hamıle mısın ıstıyor musun canım hamıle degılsen folık asıt kullanmanı tavsiye ederim gebe kalmadan once de kullanıyor fıtıl de verır sımdı gıttın de 1 haftalık verırse kullanırken ılıskı yok ama cok ıyı gelıyor fıtıl hamılelıkte pek ıse yaramıyorlar ama normal de ıyı gelıyor bence regli olmanı bekleme