Ravza11 yok ya alakası yok nasibinde varsa zatn allahin izniyle tutunur.ben mesela transfer günü eve geldiğimde kötü bir haber aldım hüngür hüngür ağladım bi kaç gün kendime gelemedim ama benim bebeğim bana tutunmuştu.yani diyeceğim nasip olursa her türlü olur.merak etmeyin insallh sizinde size sımsıkı tutunacaktir.ki hamileyken bile canım istedikçe içen birisiydim. Yinede siz çok aklınıza getirmemeye çalışın.zatn bıraktım tamamen diyorsunuz.hic bir şey olmaz allahin izniyle