1s1e1d1a_ Seymadd Zühre ana karadut özü aldım 31 haftalık hamileyim herhangi bir zararı yok aksine faydası var
gamzecgr Kahverengi marka değil benim kullandıklarım urla da köylüler yapıyor hep öyle aldık.Ama Zühre anayı tercih etmeyin bugün derya balta var o paylaşmış duruyordur daha storyleri çok şikayet olmuş içinden bisiler çıkmış hep
Baharoloji Seymadd şekeriniz yoksa sorun olmaz meyvesularından daha sağlıklı sulandırarak tüketilebiliyor ama şeker olmamasına ve doğal olmasına dikkat edin köyceğiz ve Zühre ana var güvenilir trendyoldan almıştım ben oğluma veriyorum