Kızlar merhaba transfer olacağım yakın zamanda ve dün doktorum estrofem başlattı bugün ikinci günüm mide yanmasından sanki ölüyorum ve durup durup ağlama hissi geliyor nedensiz bir şekilde ağlıyorum. Halsizlik ve uyuma isteği de var. Bu ilacı kullanıp bu belirtileri yaşayan var mı aranızda ?