Deletedmom_85 Berraeray1 gayet güzel artmış. Doktor kontrolunuz ne zaman bence daha vermenize gerek yok boşuna stres yapmayın kendinize. Ben toplam 3 kere falan vermiştim daha da vermedim
Deletedmom_85 Berraeray1 Benim doktorum ilk muayeneye 6+4 de çağırmıştı yanlışım yoksa. Sizin kaçıncı hafta gösteriyor uygulama? 🫠
Deletedmom_85 Ladyss transfer gününü saymazsak 7.gun gebelik testinde pozitif gördüm 9.gun de kan vermiştim 190 çıkmıştı
Deletedmom_85 Yasemincee26 cook şükür hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah emeklerimizin karşılığını alalım aminnnn💞