Hilal_blc Kızlar hastane çantama bunları koydum eksik varsa söylermisiniz 🐣 Anne için : 1 takım pijama takımı 1 takımı eşofman takımı 3 tane normal kilot 1 paket depent kilot 2 tane atlet 2 tane emzirme sütyeni 3 adet çorap Çocuk için : Hastane çıkışı seti 5 li 2 takım altlı üstlü takım 2 takım tulum Çorap şapka yedek 1 tane kundak battaniye 1 tane puf kalın battaniye 1 tane müslin battaneyi 10 tane bez Islak mendil Pişik kremi Emzik
gamzecgr Hilal_blc ben bunlara ek Şampuan,saç kremi,diş fırçası,diş macunu,havlu ve tarak,göğüs ucu kremi yazmışım listeye bir de tek pijama takımı yetmez büyük ihtimalle
benaslindayohum Hilal_blc özel de mi devlette mi doğum yapacaksın? Ben mesela emziği koymadım fakülte istemiyo, süt sağma pompamı ve biberon koydum ilkte hemen gelmezse kullanmak için
Hilal_blc aslanprenses_ ay yok kız pijama takımı daha rahat olur ince olanlardan aldm zaten düğmeli emzirmekte kolay olur diye
aslanprenses_ Hilal_blc normal doğum mu yapacaksın? Kanaman filan çok olursa bir tane pijama yetmez. Gecelikle daha rahat edersin. Ama gecelik almayacaksan bile bir yedek pijaman olsun 🥰
1ciftyesilgoz Pişik kremine gerek var mı? Bebek bir gün de pişik olmaz diye düşünüyorum ben kotmadım o yüzden
Busraakay_26 Hilal_blc kendin için olan yeterli ama doğum şeklin daha belli değilse hastanede gecelik vermiyorsa bir tane almanı öneririm çümkü alttan bakarken pijama istemiyorlar onun haricinde doğumdan sonra için 2 çok yeterli ama havlu koy bence hiç değilse havluyu ısıtıp göğsüne koyarsın sütün daha hızlı gelmesi için
Yarindanumutluanne Hilal_blc kendiniz için terlik koyun yuruyus yapacaksınız. Birde Tek kullanımlık alt acmalardan koyabiliriz bebek için
Patatesliyumutta Ben henüz hazırlamadım hastane çantamı ama bugün böyle bi gecelik buldum fiyatı da uygun gibi geldi bana. Belki fikir olur diye atmak istedim. Bu hafta hazırlayacağım bende hastane çantasını