Moom16 yani benim 32+3 oldu , henüz konuşmadık net olarak doğum şekliyle alakalı ama normal olacakmış gibi konuştuk doktorumla hep bide benim doktorum perinatolog , antibiyotik konusunda da çok rahatlattı beni her gün bile içsen bebeğe hiç bir zararı yok verdiğimiz antibiyotiğin dye, damar yolundan aldım hep antibiyotiğide ben