Tugcecey Çalışan kadınlar, internette hem işçi hem memur için hamileler 7,5 saatten fazla çalıştırılamaz diyor. Siz bunu biliyor musunuz veya bunu kullananlar var mı? Varsa bilgi verir misiniz.
Zepeliz Tugcecey bende kullanıyorum hamilelik bildirimini yaptıktan sonra 7.30 saatten fazla çalışmadım
nzlbrn Tugcecey bende ebeylim sağlık bakanlığında 24 haftya kadar nöbet bile tutucam mesaiyi geçtim 😅
Pnar3534 Tugcecey bende öğretmenim kadrolu. Tabi biz zaten 7.30 saat çalışmıyoruz ama 24 e kdr nöbet dahi tutuyorum. Hatta çok korkuyorum çocuklar çarpacak dıye. Bu hafta 24 oldum daha heni bırakacağım nöbeti
nzlbrn Tugcecey böyle bir hak yok ki riskli gebelik değil benimki çok şükür tabi onun dışında 24 haftaya kadar nöbet tutabilirsin aksini doktor raporuyla almadıysan 24 haftadan sonra yasak
Asdfgh_jkl Tugcecey ben 9. Haftada hamile olduğumu bildirdim 32. Haftaya kadar 7,5 saat çalıştım resmi tatillerin hiçbirinde çağırmadılar mesai sayıldığı için 32. Haftada da izne ayrıldım. Özel kurumsal bir fabrikanın memur kısmında ofiste sözleşmeli çalışıyorum
AycinGozuacik Bende özel sektörde parekende satışta çalışıyorum. Günde 7.30 saatten fazla çalışmam ve akşam 8 den sonra 1 dakika bile çalışmam yasak o yüzden mağazada sevkiyat almıyorum kapanış yapmıyorum
Glzglzglz Zepeliz Merhaba bende bankada çalışıyorum işyerine daha yeni bildireceğim,siz bankada saat kaçta çıkıyordunuz (9-6 değilmi çalışma saatleriniz )