1palyaco Kızlar ovülasyon testimde t çizgisi hiç gözükmüyor yok yani. Neyden kaynaklıdır hormonal bir sorun mu acaba ?
babycom456 1palyaco ilk idrarla yapma canım bide yapmadan 2 saat once icecek icmeyi bırak bunlar yanıltabiliyo
1palyaco tugba_2365 c çizgisi belirgin ama tabi çok koyu belirginlik yok ama belirgin . İnşallah öyledir test bozuktur . Yarın hormon testi için kan vermeyi düşünüyorum . Sağlık ocağı alır mı hormon için kan bilginiz var mı?
1palyaco babycom456 evet ilk idrar ile yapmadım ve iki saat öncesinden kestim hatta iki saatten fazla sürdü .