abnw bir sıkıntı olacağını sanmıyorum haftalar ilerledikce o kasilmalar daha da artıyormus benim iki hafta oncesindeki gibi değil mesela sık sık kasılma yaşıyorum bazıları ağrılı bazıları ağrısız oluyor kimisi uzun kimisi daha kısa oluyor duzensiz oluyor yani. Düzenli olmaya başladıktan sonra sıkıntı var demek dedi bana doktor. Yani onbes yirmi dakikada bir kasiliyorsa gel dedi. Ben de bakıyorum oyle olmuyor gitmiyorum çok sıkıldım her seye doktora gitmekten valla hastaneden de gına geldi artık.