Reglim düzensiz kürtaj sonrası 25 16 30 21 şeklinde oldu . Şuan da en son ki adet tarihi başlangıcından 19gün geçti. 10 gündür ovülasyon testi yapıyorum hala pik görmedim hatta bazen t çizgisi çok fazla silik yok gibi . Bugünde öyle .Sadece ilk yaptığımda en koyuyu o gün gördüm ondan sonra hep çok silik ya da hiç yok gibi. Geç mi başladım ki bilemiyorum adetimin bitiminin 5. Günü yaptım ilk testi . Adet düzenim olmadığı için gebelik testi de yapamıyorum .ama yüzüm sivilcelendi kasık ağrım oluyor .