Esraanne Belirtileriniz neler kızlar bende pek kalmadı sabah bulantılarım da azaldı kasık ve bel ağrılarıda azaldı sizde ne gibi belirtiler var konuşalım 🤗🌿
Ozge1212 Esraanne 12+2 yim ve Hale’n deli gibi sabahları safra kusuyorum gün içinde sürekli bulantım var hiçbirşey yiyemiyorum yediklerimide zorla yiyorum yemeklerle kavga ediyorum resmen 🤦🏼♀️ Su bile içmek istemiyorum gün oluyo su içmiyorum 😩
GozdeCemre Esraanne 00.00 dan sonra 12😀zaman geçmiyor ya bende hiç bi belirti yok ne mide bulantısı ne aşerma korkuyorum ilk gebeliğimde hiç Böle değildi ya cadı ile ilgilenmekten hamileliği anlamıyorum 😂
Nnazli1996 Esraanne 12 haftaligim bende kusmalarim azaldi yemek yiyemiyorum ama kasık ağrılarım devam ediyor herkezin farklı olur genelde herkez aynı şekilde yaşamaz
Nnazli1996 Ozge1212 allah yardmcin olsun canim naneli seker bana çok iyi gelmisti sabahları dene istersem belki faydasını görürsün su bende icemiyorum
sevtapsvt ben 11+1 im :) 12 haftaya az kaldı 🤗 ben de kusma bulantı olmuyor, fiziksel olarak gebeligin cok basinda olmama rağmen goguslerim kocaman karnim sisti baya ;/ ara ara gece belim agriyor hatta uyandiriyor onun disinda her sey normal 🙏🙏🙏
nergisog 14 olacağım yarın. Bulantılarım arada oluyor. 3 aydan sonra kalmaz diyorlardı. Ama az kaldı geçecek belli oluyor 😊
Seda3677 Merhaba benimde bulantılarım azaldı 12. Haftadayım. Ama 3 ayı çok zor geçirdim serum yiyerek midem çok kötüydü zofer diye bir ilaç kullanıyorum 4 mg olanından hergün yarım yarım içiyorum o ilaç sayesinde yemek yiyerek kendime geldim dramamine hiç bir işe yaramadı
Esraanne Seda3677 bende başından beri çok bulantım olmadı zaten bu aralar da azaldı normal galiba 🤷🏻♀️
GozdeCemre Esraanne valla devamlı hastaneye gidesim geliyor bir orda hamile olduğumu anlıyorum bide iki gündür Aşağı tarafıma durup durup Ağrı giriyor sizde de var mı acaba
Esraanne GozdeCemre normal demek ki 😊 başka belirtiler var mı yada kaybolan belirtiler benim başından beri midem sadece sabahları bulanırdı iki gündür kalmadı bünye hamileliğe mi alışıyor nedir anlamadım