Mrikgn Karnımda yanma tarzı ağrı var 8 gün önce çatlatma iğnesi yaptırmıştım. Bide çok fazla sıcak basması oluyor. Emin olamadım iğnenin etkisimi hala yoksa gebelik belirtisimi ?
Zeynepgz Mrikgn canım iğnenin etkisidir o bende çatlatma iğnesi vuruldum miden şişer rahatsız olursun kramplar falan girer onlar iğnenin etkisi ben 2 hafta çektim o ağrıyı ama değdi inşallah sende güzel haberler alırsın Allahım izniyle 🤲🏻🥰
Zeynepgz Mrikgn zaten ağrının olması iyi bişey canım doktorum da dedi ağrının sebebi iğne iğne de etki ettiği için ağrı yapıyo demişti bana inşallah sende güzel haberler alırsın 🤲🏻