Kızlar çok şükür transferin 10. Günü bugün 446 çıktı değerim yarın doktorun yanına gidecegim ilaçlarım bitti onları yazdıracagım içim kıpır buraya da post açmak istedim galiba 4.5 sene sonunda anne oluyorum 🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Şimdilik kimseye söylemeyecgim aileden ama biraz kasık ve bel ağrım oluyor o korkutuyor beni sizce normal mi ilk zamanlar şuan son adet tarihine göre 4+1 iz. Bir de çift transfer olmuştum ikisi de tutunmuş mudur acaba 🤗