Sevvalkizilkayaa Hanımlar 4 aylık gebeyim günde bi tane tok folik asit içiyorum internette 4. Aydan sonra kullanılmasına gerek yoktur yazıyor siz ne düşünüyorsunuz
Bahar1644 Sevvalkizilkayaa folik asit 12. Haftaya kadar kullanılır sonrasında zaten faydası yok başka vitamin veriyor doktorlar ve verdikleri her vitaminde zaten folik asit var . Doktorunuza sorun ama bence sonuna kadar kullanmayın . Herseyin fazlası zarar
denizalismom Sevvalkizilkayaa folik asit gebelikten önce 3 ay gebelikten sonra 3. Aya kadar kullanılır. Yani 12. Haftaya kadar daha sonrası başka vitamin ve ilaçlar veriyor doktor
2lokummannesiii Folik asit ilk 3 ay kullanılıyor. Gebeliği öğrendiğinde 1 aylık olup başladığımız için 4.ayda 3 ay kullanmış oluyorsunuz ve bırakabilirsiniz. Daha fazlasına ihtiyaç yok.