Kızlar gebeligimin başindan beri endokrinde takipteyim her ay gittim doktor degerimi hep düşük tuttu yani degerlerim hep 0,20- 0,30 du ama burda arkadaşlar gördüm tiroid düşüklugu diye post açmiş hep yani bu sorun mu?sorun olsa doktor bu şekilde tutmazdi doktor diye düşünüyorum ama bilemedim kafam karişti