Kup14 Merhaba hanımlar 19+3 haftalığız dünden beri ağrım var ve gaz sancısı gibi de göğüs kafesimde biraz ağrıyor bu haftalarda normal mi
Mujde_uren Kup14 evet normal ben 24 haftalık hamileyim şu 2-3 haftadır kasık ağrısı ve rahim ağrısı çekiyorum rahim ağrısı iyice sık olmaya başladı korkmayın günler geçtikçe ben bile ağırlaşmaya başladım oturduğum yerden kalkamaz oldum rahim ağrısından dolayı
Kup14 Zeehraaaa benim o haftalarda ağrım yoktu canım 18 den sonra başladı bilgim yok ama her bünye farklı o yüzden bişey diyemiyorum 😒