Derleryahani Ssardag merhaba. Acaba nişan mıymış sizinki. Bugun bende de oldu sabah kahverengi uzun kalın bi akıntı
Yavru-kus Ssardag canım evet nişanın gelmiş ama korkma takibini yap eğer yoğunlaşırsa doktora gidersin bende lekelenme oldu 2 gün sürdü 2. Gündeyken doğum sancısı girince öyle gittim hastaneye 1 2 güne doğurursunuz inşallah 🥰
Ssardag Derleryahani Derleryahani aynı benimki de sizinki gibiydi daha tık yok ebemle iletişime geçtiğimde nişan olabilir hastaneye gelmeyi gerektirmez dedi bekliyorum arada regl ağrısı gibi ağrılarım oluyo ama düzenli değil
bbssym Ssardag ebeyle nasıl iletişime geçtiniz acaba ben 38+4üm ama henüz ebeyi bile tanımıyorum hastanede sadece doktorumla ilerliyoruz acaba sormam gerekiyor mu sizce
Ssardag Derleryahani 38+4 benim bekliyoruz hala😄 bugün doktor kontrolüm vardı nst de normal çıktı nişan gelmişse bile bebeğin gelesi yok😅 doktorum nişandan bir iki hafta sonra bile gelebilir dedi
Derleryahani Yavru-kus eet ilk😀 bilemedim ki hiç sancı yok. Bugun de hafif kahvesi bi akıntı geldi sabah. Başka da bi şey yok. Bakalım👀
Ssardag Yavru-kus evet ilk gebelik😊 daha sonra kanama olmadı hiç doktorum eğer sancın oluyorsa ara ara o da kanama yapmış olabilir dedi
Ssardag bbssym doğuma girecek olan ebemi bilmiyorum kimin nöbetine denk gelirse artık ama hastanenin her hamileyle ilgilenen doulası var (emsey hospital) onunla iletişime geçtim o şekilde yanıt aldım onun dışında iletişim halinde değilim