Yesooo Kızlar merhaba bebeğimin kalbinde delik ve pıhtı olduğunu söylediler. Doktor kapanma olasılığı var dedi. Sizce kapanır mı? Solunumu çok hızlı çok korkuyorum
Eyaa Yesooo oğlumda da asd vardı prematüre doğmuştu 1,5 -2 ay civarı kapanmıştı 🙏 umarım sizinde öyle olur minikken daha dirençli oluyorlar 🙏
Yesooo Eyaa amin inşallah onu öyle gördükçe içim gidiyor elimden hiçbir şey gelmiyor yoğun bakımda yatıyor. Psikolojim alt üst oldu