Papatyaebru hayır hiç de az filan değil lütfen canını sıkma gayet normal. başlık sahibi kendi bebeğinin kilosunu göze sokan ve başka annelere kendini kötü hissettirerek rahatlamaya çalışan bir manipülatör olduğu için ciddiye almasın kimse. Hani bakın benim bebeğimin kilosu sizinkilerden daha fazla diye bağırıyor zaten :) verin ilgiyi ablama