Kaç gündür sancilqrim vardı zaten
Bugün de sancidan geldim nst de düzenli sancilqrim var
Cocukda hareket azalması olduğu için
Suni sanci ile 1 saat test edicez dediler dogumu kaldırabilir mi çocuk diye
Yatış verildi ardından nst de çok şükür kendi sancilqrim da yoğun çıktı acilmam da 4 cm
Nst ye bağlı bekliyorum dua edin 🥹🥹🥹🥹lütfen