Efnanefnan Kizlar selam. Ovulasyon testim yarın gelcek kargoda. Simdi takvimime bakinca gebelik sansi yuksek yaziyor Yarin icin yuksek yaziyo r Sali icin yumurtlama yaziyor bu 3 gunde mi ovulasyin testlerini yapayim?
Seval0sevall Efnanefnan benim adetim biteli 3 gün oldu sağ sol kasık ağrım oluyor yumurtlama olucak galiba
777_elf Efnanefnan benim adet dongum 33 gün 20 günde ovulasyon yazıyor takvime göre ov testiylede 20 günde pik yakaladım
Liyamm1 Efnanefnan adet bittisinden 2 gun hemen sonra degerlendirmek lazim.Ben uygulamaya bakiyordum sürekli hep 10 aydir cocuk olmuyordu bu sefer Ovulasyon test ile deneyim dedim hamile kaldim. Laboquick aldim trendyoldan
Efnanefnan Seval0sevall benim adet gununden itibaren 14.gunde yunurtlama yaziyor ama çok afedersin ki 1 .2 aydir ay sonuna dogru akinti oluyor bende yumurtlama sanirim ayin sonuna dogru oldugunu dusunup ovula test aldim
Efnanefnan Ovulasyon testlwr bugun geldi az once yaptim 2.ci idrar ile yani ama.cok silik yumurta catlama olmus sanirim regl 16 gun
Bal5 Efnanefnan canim bu artı med mi benim elimde de aynısı var bugün 16. Gün hep silik ya hiç koyulacak yok 3 gündür yapiyoru benimde programa göre dün du yunurtlma günü belirtide yaşadım ama twstdecikmiyo diye değerlendiremedim