Sevilaay Merhablar kızlar 8.ci haftadayız Ve artık miğde bulantılarına be kusmalara dayanamıyorum Aranızda bu şikayet yüzünden hastaneye yatan oldumu ????
Hulyalp Sevilaay yakindir benimde hastaneye gitmem kusmam yok cok sukur kusmamak icin deve kusu gibi kafami gomuyorum ama mide bulantisi helak etti beni agzimin tadi yok midem kokuyo sanki cok kotuyum. Insallah biran once gecer bu durum. Depresyona giricem yoksa az kaldi.
Hacerr Sevilaay defalarca yattım bazen üç gün bazen beş gün serum veriyorlardı eve dönüyordum iki gün sonra tekrar hastane😒 geçmiyor sadece biraz hafifletiyordu 😔
Aysegolcuk Sevilaay maalesef 3 ay dayanmak zorundasın canim ben 18+5 haftalık hamileyim yeni geçti bulantilarim 3 ayliken hergun kusuyordum yemek kokusundan bile sağolsun annem yapiyor yemekleri falan tuzlu kraker ye ben gördüm biraz faydası veya sade bisküvi ye
Sevilaay Hulyalp bende artık dayanamıyorum. Hayattan soğudum. Kimseye tahamülüm yok:(( Arada serum yedim Ilac kullandım Değişien hic birşey olmadı. Cıldırmak üzereyim artık:((
Hulyalp Sevilaay ben daha bisey kullanmadim doktora soyledim normal dayan falan dedi. Ama yok cekilmiyo dun esime depresyondayim sarkisini soyluyorum yattigim yerde kalkasim da halim yok cunki.
Sevilaay Hulyalp evet normalmiş , bende defalarca aynı şeyi duydum. Artık napcağımı şaşirdim. Birazdan yine gidip gerekirse yatıcam hastanede
Hulyalp Sevilaay tadini cikarrr ilkinde benim bulantim falan da olmamisti valla tadini cikarmistim hamisligimin. Simdiki tam tersiii. Insallah sende ikincide rahat gecirirsin
celileturk Sevilaay ben yattım hemde ilk 4 ay 😔 ama normal bir kusma değil bildiğin günde 15 defa vardı ve tansıyonum aşırı düşüktü. Defalarca ölü gibi götürmüş eşim hastaneye sokak ortasında bayılmalarım çabası öyle dramine emedur metpamit falanı bırak ben zofer 8mg kullandım o bile geçirmedi. Suan 32.haftadayım ben hala aynıyım. Çok şükür en azından günde 15 değil 4 kere falan çıkarıyorum böyle yaşamaya alıştım denebilir Doğumdan sonra eksikliğini hissedebilirim 😂
Bsrksc Bende 8 haftalık gebeyim Allahtan pek mide bulantım yok. Bulantım olduğunda camları açıp hava almayı deniyorum bide aklıma yemek getirmemeye çalışıyorum az rahatladığım zaman yoğurt yiyorum içine ekmek doğrayıp bana iyi geliyor
melissannesi Sevilaay Canım neden kendine eziyet ediyosun bak çocugunda varmış, ben ağladığımı biliyorum bulantı ve kusma yüzünden dayanamadım Zofer 4 mg mide bulantı hapı kullandım çok şükür aç kalmaktansa bari bişeyler yiyebildim.
Sevilaay melissannesi benim cocugum yok henüz 🙈 bende zofer kullandım hic bir etkisini onunda göremedim. Şimdi hastaneye gidiyorum yine:(
melissannesi Sevilaay Ay canım yalnış anlamışım diğer arkadaşın yorumuymuş o🙈 Bende cok hastanede yattım serum takıldım dr na danışsana Acil şifalar olsun inş geçer hemen
acemi iki defa serum aldım ben de ve doktorum takviye verdi. primises plus zencefilli. Elhamdülillah işe yaradı
Mutluoglum Sevilaay valla canım benim 9.haftada başlamıştı hergün kusuyordum evden tiksinmiştim günlerce bişey yiyemedim istemedi canım 10 kilo zayıflamıştım hergün serumlarla ayakta duruyordum günlük idare ediyordu serumlar şuan 36+3 günlüğüm son 2aydır yemeye başladım gerçekten dünya varmış.. inşallah kısa zamanda geçer diye umuyorum 🧡
Sinemmurat Sevilaay bende yattım serum ilaçla geçirdim 4’5 aya kadar şuan durdu çok şükür bana haplar işe yaramıyordu iğnesini istemiştim iğne vuruluyordum her gün o iyi geliyordu Allah yardımcınız olsun çok çektim kan kustuğumu biliyorum