Cuma gecesi felaket sancim başladı duzenli olarak 6 saat surdu sonra azaldi dun ve bugünde devam ediyor ama o geceki kadar agir değil nstde sancilarim cok yüksek çıkıyor doktor doğumun baslamis ama acilman yok diye eve yolladi surekli kontrole çağırıyor sanci esnasinda sürekli sümüksü seffaf bir akinti geliyor açılma için ne yapmalıyım bu sumuksu akıntı neden oluyor acaba ? (Meryem ana otu denedim komple açıldı ama ben acilamadim)