Gul2769__ sanırım kanama olacağı için yapmayın diyorlar çünkü kan sulandırıcı ilaçlar kanayan yerin uzun süre kanamasına sebep olur, ben hap coraspin kullanıyorum doktorum bana bir yerini kesme kanama durmaz demişti ama dediği kadar da olmadı yani illa ki kanadigimiz yerler oluyor bende mesela dis eti kanaması var fırçaladım da aşırı kanar oldu ilaçtan sonra ama şu ile calkalayinca hemen kesiliyor mesela
Agdanin kanından bsy olacağını düşünmüyorum tabi adaya alışkın olanlarda kanama pek olmuyor
Bende sorun olmadı 🤷♀️