Cigdem_48 Kızlar merhaba doğum için lohusa pijama takımı mı aldınız yoksa lohusa gecelik mi hangisi daha kullanışlı oluyor ?
Baahar4549 Cigdem_48 1 tane loğusa pijama takımo 1 tane de gecelik aldım. Bir de yedek olsun diye önü düğmeli bir pijama takımı koyacağım.
Kukulikukuli12 Cigdem_48 ben normal de giyebileceğim 3 takım aldım alt üst pijama. 2 uuzn kollu 1 kısa kollu 2 ince 1 kalın olarak 😇 Kasım sonu aralık bası gözüküyor dogum.
Sevde96 Cigdem_48 Normalde de kullanabileceğim günlük şeyler aldım açıkçası dantelli vs değil. 1 takım uzun kollu önü düğmeli pijama takımı 1 tane de kısa kollu gecelik.
Cigdem_48 Seh999 bende öyle 2 normal pijama aldım normal doğum düşünüyorum Allah nasıp ederse .çatı muainesi yaparken elbise tarzi bırsey mi giydiriyorlar onu bilmiyorum
EbruBoluKaya 2 tane normal büyük beden pijama takımı aldım lohusa tercih etmedim açıkçası ikisinde önden düğmeli biri kısa biri uzun kol kasımda doğumum
Cigdem_48 Baahar4549 gecelik için bende doğum öncesi çatı muayenesi yaparken giydirirlerse diye almak istiyorum açıkçası pek bilgim de yok , bakalım pijama takımı koydum bende ☺️
Cigdem_48 Kukulikukuli12 benim de öyle Allah nasıp ederse bakalım bende emin olamadım sormak istedim 🥰
Cigdem_48 Smyye0303 2 pijama takımı aldım lohusa takımı da aldım ama emin olamamıstım teşekkür ederim ☺️
bdenerigokce Cigdem_48 bazıları elbise ile rahat edemediğini hep toplandığını yazmış o yüzden ben almadım
Smyye0303 Cigdem_48 doğurmuş biri olaraktan ikinci gebeligim canim bence en iyisi takım gerçekten 😂iyi yapmışsın takım alaraj🥰
Nrmrv Ben hastanede fotoğraf çektireceğim için beyaz lohusa takımı aldım ceketsiz sadece alt üst . İki tane de düğmeli alt üst pijama koydum .