Bacılarım hiç korkmayın o korkutanlara da hikayelerine de inanmayın…
Komşum normal doğum yapamamış ben istiyorum diye beni korkutmuştu olmak istemedim çok korktum yani psikolojimi bozmuştu o derece neyse konuya gelelim karnım geceden ağırmaya başladı adet ağrısı gibi akıntım da şu gibi geliyordu altıma yaptım sandım gece halbuki akıntıymış o ağrıyla uyudum sabah geçmemişti kanlı akıntı görünce hastaneye gidelim dedik ağrımda ara ara vurup gidiyordu alttan muayene ettiler 3 cm akıllık varmış ama ebe dedi ki çatın dar normal zor olur yine de doktor görsün neyse doktor da aynısını dedi bebişimde kiloluydu zor olur dedi sezeryana dönüş yaptık sabah muz yemiştim narkoz için beklettiler ama felaket sancı geliyordu sezeryan için ameliyata aldılar belimden uyuşturdular hiç bir şey hissetmedim bi baktım oğluşum doğmuş öptüm kokladım o gitti solunum problemi var dediler 1 hafta yoğun bakımda kaldı neler çektim ben ve Allah bilir Allah kimseyi evladından ayırmasın başka bebekler ağlayınca benim neden yanımda olmadı diye ağlıyordum şuulan omzumda uyuyor ilk iki gün yürümede kalkmada tuvalete gitmede zorlanıyorsunuz ama geçiyor hiç bir şeyden korkmayın normalin sancısını da çektim ölmüyorsunuz sezeryanda oldum iyileştim oğluma da tek bakıyorum Allah güç kuvvet veriyor Allah yardımcınız olsun 💖😘