Flowerswhite Bu hastanede Sümeyye hanıma giden varmı doğum yapan hastaneden memnun olan olmayan bilgilendirirseniz sevinirim 💐
Ayce09 Flowerswhite ben ikiz gebe hastasıydım başından beri ona gittim ama 16. Haftada değiştirdim ilgisiz geliyordu samimi gelmiyodu baştan savma gibi, sonra damla hanıma muane oldum çok güzel ilgileniyor onu hissediyosunuz yapmacık bi konuşması yok uzun uzunada bakıyo muanelerimde doğumuma az kaldı umarım güzel geçer oda ikiz olduğu halde kendine güveniyor sümeyye hanım o güveni verememişti bana
Flowerswhite KuzeyinAnnesi10 ben 7. Ayımdayım da çok duydum adını doktorumu değiştirip onamı gitsem diye düşünüyorum
KuzeyinAnnesi10 Flowerswhite bende 28 haftaydım. Görumcem memnundu bi dene istersen cnaim. Ben çam ve sakuraya gidiyorum
nurseyma25 Ben de Sümeyye Hanıma gidiyorum bence ilgili kişiye göre değişiklik gösterebiliyor ya da baştan enerji tutmayınca olmayabiliyor, sadece memnun olmadığım şey ben sormadan pek bir şey anlatmaması gerçi öyle bir doktor var mı bilmiyorum ☺️
Flowerswhite nurseyma25 muayene her neyse tabi ama önemli olan doğum bence memnun kalınan nice doktorlar var doğumdan sonra bidaha asla gitmem diyen de oluyo oda yaşayıp göreceğiz galiba teşekkürler fikriniz için 🫶🏻