AlimmM benim de ilk ilk önce bi o hastaneden kadın Doğuma randevu aldım sonra ayrıntılı yağ içim doktorum yolladı dedim direk ayrıntılı ultroson yapılan bölüme sevk etti şuan 17+5 iz biz daha 3 hafta sonraya sıra verdi 27 aralıkta ayrıntılı ultrosonumuz çekilecek inşallah 😊 o parayı bebişlerimize bir şey alırız diye düşünüyorum ben 😊