tatlibebegim_ Normal mi acaba önceden arada ağrırdı şimdi sürekli ağrıyor ve dayanılmayacak derece parol içiyorum bana mısın demiyor
Basakhilal tatlibebegim_ o haftalarda ya da 14-15 de olabilir 3 gün boyunca cektim. Ölecek gibiydim en son acilde serum taktirdim iyi gelmişti
aslininbebegi22 tatlibebegim_ Tansiyonunuza baktınız mı hiç normal mi bazen gebelikte tansiyon problemi olduğu için baş ağrısı yapabiliyor bi ölçtürün isterseniz
tatlibebegim_ ilkheyecanim96 ilk defa iki gün önce istifra ettim akşamına halsizlik titreme baş ağrısı başladı o zamandan beri geçmek bilmedi neyin nesi anlamadım
ilkheyecanim96 tatlibebegim_ benimde bulantım bitti ama kusma bitmedi bu kusmalar baş ağrısından da olabilir hala ağrım var baş dönmem de oluyo düşüyorum 😩 sizin cinsiyet belli mi
Aleynacavdar tatlibebegim_ aynı şeyi iki gündür ben yaşıyorum benimde 11+4 baş ağrısından kusma halsizlik titreme geliyo gece yatmadan önce ve sabah uyandigimda
tatlibebegim_ ilkheyecanim96 benim daha önce hep bulantı oluyodu ama istifra olmuyodu 2 gün önce ilk defa oldu zehir etti resmen bana🤦🏻♀️yarın öğrencem bakalım uygun pozisyondaysa 12+4 oldum sizin belli mi
aslininbebegi22 tatlibebegim_ normalde migreniniz falan var mı peki? Bazen ara ara benimde ağrıyor aslında hamilelikte normal ama şiddetli dediğiniz için bunu bir doktora mutlaka danışın parolla geçmeyecek kadar şiddetli bir ağrınız var sonuçta
Jalee1 tatlibebegim_ benım başım agrımaz kolay kolay gebelıkten sonra başladı takıp ettım suyu az içtiğim zamanlarda oluyor.su içmeyi ıhmal etmeyın
annee-adayiii Yaa ben de 14+3 haftalığım. Salı günü ilk kez istifra ettim bende. Baş ağrısı zaten o günden sonra geçmek bilmedi. Acaba mevsim geçişi diye mi anlamadım şuan baktım herkeste aynı şikayet olunca şaşırdım doğrusu 🥹