carpediemm1 Benimki lekelenme şeklindeydi acile gittim direkt alttan muayene ettiler kan uyuşmazlığı olduğu için iğnesini yaptılar birde progestan diye bir ilaç var ondan verdiler bir süre kanama geçene kadar kullandım onu daha sonra 13 14 hafta civarında kanamam azaldı doktor zaten kahverengi lekeden korkma dedi kırmızı olursa sorun oluyor dedi ama yine de progestan verdi kahverengi lekelenmeyse hiç korkmayın sizde.Birde eşinizle aranızda kan uyuşmazlığı var mıydı?