En erken ben başladım galiba 7 haftalıkken beşik aldık 14. Haftada bebek arabası ve gardrop aldık. Tabi bebek kıyafetleri aldım bu süreçte genellikle indirim kovaladım diyebilirim ana kucağı reflü yatağı babynest ufak bi beşik daha aldık ekstra taşınabilir kayıbvalidemlerde kalma durumum var ilk aylarda o yüzden şimdi 29+3 oldum çok şükür bitti herşeyimiz illaki ufak tefek eksiklerimiz vardır onları da aklıma geldikçe alırım zaten☺️ sağlıcakla gelsinler🤲🏻🌸