Beyza-cet zorunlu sezaryen oldum. En büyük korkumdu başıma geldi. Gerçekten dedikleri gibi çok büyük bir ameliyat mis. Bu arada normal doğumum başlamıştı. Sancım acilmam herşeyim tamdı. 33+3 erken doğumdu bebeğim kendini itemiyordu küçüktü. Tansiyonum yükseldiği için acil serzaryane alındım. Bebeğim kendini itseydi doğmuş ve herşey o an bitmiş olacaktı. 19 gün oldu sezaryen olalı. Evet mecbur olduğumuz için ayağa kalkıyoruz ama iyileşme süreci çok uzun. Hala ağrım sızım var. Bebeğim küvezde. Yanımda olsaydı kesinlikle birilerinin desteğine ihtiyacım olacak ti bebeğe bakmak için. Herkesin kararına saygı duyuyorum. Ama bana göre sezaryen keyfi seçilecek bir doğum yöntemi değil. Yaşayınca daha iyi anladım