Nazlicann0 Yagmurakyurek bende 21 haftalık oldum 10 kilo aldım herkes fazla diyor artık kötü hissediyorum ya
Tatar59 Nurbusra_ üzülerek söylüyorum ki bebek son aylarda hızlı büyüyor. Biz de son aylarda hızlı büyüyoruz hızlı kilo alıyoruz 🤭🤦
Hilalikoo _Sevgi_ evet ben gün içinde hissediyorum artık ama daha cok sırt üstü yattığımda hissediyorum
Tatar59 Hilalikoo 19 haftalıkken kontrol vardı 5 kilo almıştım toplamda. İnşallah daha almamisimdir 🤭
Nurbusra_ Tatar59 1 ay aynı kiloda kalmayı hedefliyorum bakalım inşallah öyle olur aslında iştahım yok ekmek yemem güzel bi kahvaltı yapıyorum akşam canım hiç birşey istemiyo ama kilo alıyorum nasıl oluyor anlamadım gitti 🤷🏼♀️