Sevinc-Berna87 Basakcim sagolun koyulaşiyor sürekli uygulamada daha 4 gün var yaziyor ama ozaman ben ovulasyona güvenerek devam edeyim
tugbadurmaz34 Sevinc-Berna87 bence bu günü değerlendirin büyük ihtimalle 2 gün sonra tam görürsünüz o zamanda değerlendirin
Sevinc-Berna87 tugbadurmaz34 dün aksam degerlendirdim yarin tekrar degerlednirsem olurmu yok bugün şartmı
tugbadurmaz34 Sevinc-Berna87 mutlaka araya 1 gün girmeli dün yaptıysanız bugün yapmayın sperm kalitesi düşer henüz kendini yenilememiştir yarın ya da ertesi gün teste göre yapın 🌸