Kızlar 16+5 günlük gebeyim şu bir kaç haftadır ufak hareketler hissediyorum ama bazı zamanlar ne olduğunu anlamadığım bi şey oluyor. Çok sert bir biçimde hareket mi desem yoksa kramp mı bilmiyorum hem canım acıyor hemde durduğum pozisyonu değiştirmem gerekiyor. Pek önemsemedim ama bu gibi bir durumu yaşayan var mı doktorumla görüşmem gerekir mi? Bu kadar sert bir hareket için daha çok küçük olduğunu düşünüyorum.