Esrashshshssh yok korunmayı bıraktık rabbim ilk ayda nasip etti çok şükür benim daha önce 2 düşugum olmuştu 4 ve 5 aylık o yüzden 1 sene korundum psiklojikmen toparlanmaya çalıştım rabbim tekrar nasip etti tam 1 sene önce Ekim ayında bebeğimi kaybettim bu sene Ekim ayindada hamile olduğumu öğrendim tekrar 😥