_ummu_han bende 1 hafta geriden geliyorum 9+0 🥰 bu sabah sanki hamile değilmişim gibi uyandım zaten çok fazla belirtilerim yoktu bulantı kusma iştahsızlık vs gibi sadece yorgunluk ve uyku durumu var onun dışında 0 belirti olduğu için güzel gidiyor 🥰 bu sabah kahvaltı da sanki dolgum hava aldı gibi geldi bakalım inşallah öyle değildir ☹️