Edalinaz doktora gitmenizi öneririm, benim de aynı şekilde ilaç kullanmama rağmen geçmeyen kanamam vardı 5 haftalıktı, maalesef doktora gittiğimde gelişmediğini ve kürtaj olmam gerektiğini öğrendim hem de mol gebelikten şüphelendi doktorum sonuçlarım haftaiçi çıkacak, kürtaj olmak durumunda kaldım