Senemg canım ben normal doğum yaptım ilk eve geldiğimiz gün annemle kayınvalidem benim yatağımı hazırlamışlar yatırdılar beni sonra yanımda bebişimi yıkadılar birlikte bende izledim aslında bende yıkamayı çok istemiştim ama dikişlerim biraz ağır olduğu içün sadece uzanabiliyodum öyle rahat ediyodum neyse kuzumu yıkadılar giydirdiler bana verdiler emzirdim uyuttum sonra eşimle başbaşa kızımızı izledik o gün çok değişik güzel bi duygu görmeye gelen 1.derece akrabalarımız oldu yanımda kayınvalidem kaldı annemle yakın oturuyoruz o akşam eve gitti eşimle okadar mutluyuzki anlamsızca birbirimize bakıp gülüyoruz öpüyoruz sürekli kontrol ediyorum nefes alıyomu acaba die annelik psikolojisi heralde ben çok uykusuz olduğum için gece uyudum sabaha kadar eşim baktı sadece emzirmeye beni uyandırdı o gece sondu zaten bidahada hiç bakmadı kızımız 9 aylık şuan😂😂😂