Selam arkadaşlar 35+1 den selam herkese biraz yorgun biraz bitkin biraz korkulu aşırı da mutluyumm yani karma karışık duygulardayım son günler artık🤭 neyse uzatmadan konuya geliyim perşembe günü kontrole gittim dr den magnezyum istedim bittiği için bana kullanmanı önermiyorum dedi doğumu yavaşlatır dedi çok ağrım yoksa kullanma dedi şaşırdım evet bıraktık dedim doğumu zorlaştırmasın diye dr tabikide dinlicem ama merak ettim ilk defa böyle bişey duydum ben ilk oğlumda demediler böyle bişe şaşırdım sizede aynı şeyi söyledilrt mi acaba merak ettim açıkcası