Kızlar merhaba 30+0 haftalık hamileyim. Aşırı bir kasık ağrısı çekiyorum. bu durum normal mi sizce. En son 27.haftada muayene olmuştum.idrar yolumda hafif bir enfeksiyon olduğunu söyledi doktorum ve antibiyotik tek kullanımlık toz verdi bunu kullan 1 ay sonra gel dedi. Kontrolüme 2hafta var. Bu kasık ağrılarım enfeksiyondan olabilir mi? Toz işe yaramadı mı acaba? Ne yapsam bilemedim 🥹