Bsr_0 Sila_dmr27 ben de burda bekleyeyim tadını merak ediyorum ben de güzel mi değil mi bulantılarım var icebilirmiyim diye düşünüyorum bir de nerden bulabiliriz aktarda bulamadım ben
Eliffc01 Sila_dmr27 gebelik okulundaki hocamız 35. Haftadan sonra tavsiye etmişti. Tadı normal bitki çayı. İçilebilir yani öyle kötü bir tadı yok 😄
Merve1531 Sila_dmr27 38+3 um 37+2 falan başladım normalde daha erken başlanır diyolar ama ben ne olur ne olmaz 37 yı goriyim dedim 36 dan sonra günde 2 fincan diyorlar ebe ile görüşmüştüm ama ben bir içiyorum usendigimden yani ikinci başka bişey değil😀 siz 2 için inşallah 2 ye cikaricam bakalım sonuçta rabbimin yarattığı şifalı bitki inanarak yapın nasibinizde varsa zaten olur olcak olan biz üstümüze düşeni yapalım da🙏🏻
svgkrtozdmr Yakin zamanda icmeye basladim. Tadı ihlamura cok yakin kizlar, adacayini denedim o sert geldi mesela zorlandim icerken ama bu guzel. Etki konusunda henuz doguramadim 😅 ana ictigimden beri agrilarim artti bilmiyorum alakasi var midir 😀
svgkrtozdmr Sila_dmr27 deneyin, ise yaramazsa da zararini görmezsiniz. Ama en önce inanmak.. inanarak için 🤍 ananasi cok ovuyolar birde ben de onu alip deneyecegim
Zuhreeumrn 35 haftadan sonra içiliyor günde 2 Fincan . Tadı güzel 1 fincanda ada çayı günde kasları gevşetip sakinleştiriyor bi nevi anti depresan gibi doğumu bu yüzden kolaylaştırıyor bende içiyorum 38. Haftadayım çok iyi geliyor