tugba_2365 fizikcianne ikisini de yapıyorum. Çok da memnunum, artık aradığım şeyleri ilk oradan bulmaya çalışyorum. Özellikle mağazasında beğenip bedenini bulamadığım şeyleri… Satış da yaptım, Allah bereket versin😁
Memolininannesi fizikcianne al sat yapıyorum evet ama kesintiler aşırı fazla olduğu için bazı şeylerde pek bi fark olmuyor düzgün kıyafet eşya ikinci el hep aldım oğlumada kendimede
Aylimmm fizikcianne ben gardropstan satış yapıyorum bebek kıyafetleri. Bir sıkıntı yaşamadım. Şimdiye kadar
Memolininannesi Aykem korbel dimi bende alayım diyorum iki çocuk olucak zaten her gün çöp atıyorum gerek yok diyorum sonra bi yandan al 2 bez de olsa çok kokuyo diyorum kararsız kaldım açıkcası 250 tlye de buldum ama almadım
mother2 fizikcianne doğru yeri seçince inan çok memnun kalıyorsun mesela ben lohusa takimi almadım ama ona benzer iki pijama takimi aldım bir lohusa takimi yerine iki tane aldım çok memnun kaldım kızımın magnetini ondan yaptırdım zibin.takim vs bir sürü şey aldım önemli olan dolabı iyi seçmek
Baharoloji fizikcianne ben yapıyorum hem satış hem alış etiketli ürünler de oluyor genelde onlardan aldığım için sorun yaşamadım sorun olursa muhatap buluyorsunuz satıcı yorumlarına yıldızlarına dikkat edin yorumlar önemli