Zeehraaaa Bebek hareketlerini hissediyor musunuz kızlar ya da bu haftalar da ne gibi değişikliler oldu vücudunuz da. Bilgi postu olsun 💜
momlife10 Zeehraaaa 15+3 olduk ama henüz bisey hissetmiyorum eger hareket etse bile benim bağırsaklarim daha hareketli nasıl ayırt edilir bilmiyorum 🤣
Neslidiba Zeehraaaa benim ikinci gebeliğim ve 13 haftalığım sanırım dün hissettim tekme atar gibi oldu
Melos066 16 +6 bebeğim kız olarak tahmin edildi ve hareketlerini hissedebiliyorum içim gidiklanir gibi oluyor ama aslında bebiş hareket ediyor
Burcu58 Bende 13+5 bebişin hareketlerini hissetmiyorum ama bulantı beni mahvediyor kızlar özellikle akşamları çok şiddetleniyor prilam dr kullanıyorum ama faydası oluyor mu olmuyor mu anlamıyorum bitsee artık 🤦🏻♀️
Zeehraaaa Bende 13 haftaligim kasılma dalgalanma falan kımıldama oluyor kasıkta bebek hareketleri galiba💜😇😂