esraEb evet ücretli. Bende doğumundan sonra onu taktıracağım. Spiral i vücut kabul etmiyor benim enfeksiyon yapıyor. İğne ve ilaç ta istemiyorum. Bir taktırıyorsun 3 sene kafan rahat oluyor. Benim için en uygunu o diye düşünüyorum. Herkes kendine uygun korunma yöntemini kendine göre belirler. Takımı ve çıkarılması da spiral den daha sitressizdir bence. 3 sene sonunda çıkarıp hemen yenisini takıyorlar.