Iremaydmrr Çatlak kremi hangi zamanda başlamak gerekiyor 6+5 haftalığım marka tavsiyesi de verirmisniz
8mucizem8 Iremaydmrr bazılarında iç karnı dar olduğu için çatlayıp yırtılabiliyor ben de öyle oldu hamileliğin başından sonuna kadar kullandım ama karnım darmış yani yırtıldı çatladı 😁
mysa26 Merhaba. Lierac çok öneriliyor. Onu aldım, şu an 11. Haftadayım göbeğim büyümeye başladı günde bir kez onu süreceğim 4. Aya kadar. Bunun yanında vazelin, kantoron yağı, bebe yağı vs de kullanmayı düşünüyorum
mysa26 Iremaydmrr evet biraz erken genelde 4. Ayda başlayın diyorlar ama benim karnım büyümeye başladı o yüzden süreceğim yavaş yavaş